מהן זכויות העובד לגבי תשלום ימי מחלה לפי חוק?

ימי מחלה

אליהו. ח 21/05/22
קיבלתי 7 ימי מחלה . לפי חוק אני יודע שאת היום הראשון לא משולם . יום שני ושלישי 50 אחוז. ומרביעי והלאה יום מלא עד כאן ברור לי. מה שלא ברור מדוע המעביד מוריד בתלוש שכר את היום הראשון . תשובתכם בבקשה תודה

צבירה ומחיקה של ימי מחלה

עו"ד נטלי אבני מנהלת 22/05/22
על פי חוק המעסיק מנכה את סך כל ימי המחלה שלקח העובד מהצבירה שלו בתלוש אולם הוא צריך לשלם לו רק באופן שתיארת

מנהלת פורום דיני עבודה

הכרמל 1, אור עקיבא

052-343-9599

Nataly@avni-lawoffice.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן