אנא פני לפורום המתאים

|

הורות משותפת

ענבר 23/02/22
הגרוש שלי מבקש שנפתח את ההסכם גרושין , ונרשום הורות משותפת.
מבחינתו ללא כל שינו נוסף,ללא שינוי מזונות .
מציין שיש לי 3 בנות מתחת לגיל 18 .
האם איכשהו אני יפגע מתהליך זה, מבחינת זכויות שלי , כאם חד הורית?


אנא פני לפורום המתאים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 27/02/22

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן