האם היה חוק המחייב הפרשה לקרן פנסיה עבור עובדים בשנים 1984-1987?

|

הפרשה לקרן פנסיה

חלבני משה 04/10/21
שלום
בשנים 1984-1987 אישתי עבדה בשני מקומות עבודה. האם היה אז חוק שמחייב את המעסיק להפריש כספים לקרן פנסיה עבור העובד?

הפרשה לקרן פנסיה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 07/10/21
חוק לא. אבל ככל שהיא עבדה במקום בו חל צו הרחבה או הסכם קיבוצי ענפי או מיוחד  - כמו בבזק, מקורות וכו'....אזי יכול להיות שכן. ככל והיא עבדה בסקטור הפרטי- אזי לאו. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן