האם ניתן להגיש דוח שנתי 2020 בצורה ידנית בגיל 67?

|

לעו"ד גבע…אני כרגע בן 67 ..האם שנה הבאה

חיים 30/04/20
אוכל להגיש דוח שנת 2020 בצורה ידנית? או רק דוח 2021



..תודה לך מראש

חיים

בהמשך...

עו"ד משה גבע מנהל 02/05/20

להבנתי מה שקובע זה הגיל בעת הגשת הדו"ח. 
בהתאם לכך, את הדו"ח הבא של 2020 תוכל להגיש ידנית. 


הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן