האם יחייבו אותי על איחור בהגשת דוח מס הכנסה לשנת 2018?

הודעה על איחור בהגשת דוח מס הכנסה לשנת 2018

נועם 12/04/20
שלום
קיבלתי הודעה על איחור בהגשת דוח מס הכנסה לשנת 2018 (בגלל טעות בתום לב לא הגשתי) .
השאלה שלי היא האם יחייבו אותי על החודשים שלא הגשתי את הדו ח או שזאת התראה לפני מתן הקנס ולא יחייבו אותי כשאגיש את הדוח
תודה

קנס אי הגשת דוח במועד

עו"ד חיה אביסרור - שמעוני מנהלת 16/04/20

שלום רב,


שאלה זו נשאלה בפורום אחר אותו אני מנהלת והתשובה ניתנה שם.

מנהלת פורום דיני מיסים

פרופ' אברהם פצ'ורניק 7, נס ציונה

03-5076666

Haya@hastax.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן