האם תקין מבחינה חוקית להיות בפיגורים עם פוליסת אבטחה?

|

חברת אבטחה פוליסה

יונתן 04/12/17
שלום התחלתי לעבוד בחברת אבטחה לפני מספר חודשים אך הפוליסה הבנתי בפיגורים ותהיה רק באוגוסט האם דבר כזה תקין מבחינה חוקית שיש פיגורים ואומרים לי לחכות .. ?

פוליסה בפיגורים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 04/12/17
עקרונית לא. ז"א מצד אחד תמיד יש פיגורים - כי עבור נניח נובמבר משלמים באמצע דצמבר. אך לא מעבר לכך..מהם בדיוק הפיגורים וכמה הם נמשכים - יש זמן סביר ויש זמן חורג.

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן