כן

|

פיצויים בגיל פרישה

ראובן 08/11/17
אני אמור לצאת לפרישה בעוד 10 חודשים ב"ה.
על פי חישוב בבטיחות מנהלים מגיע לי פיצויי פיטורין רק 50% מהסכום המלא שמגיע .
עבדתי 10 שנים -והחישוב שלי הוא 10 כפול משכורת ברוטו ממוצעת בחודש בשנה אחרונה .
אני מבין שמנהל החברה אמור לשלם לי את היתרה.
האם נכון?

כן

עו"ד רענן קריב מנהל 12/11/17


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן