האם מתפטרת בדין מפוטר זכאית להחתמה בביטוח לאומי לאחר 3 חודשים?

|

התפטרות בדין מפוטר.

talie m 22/10/17
שלום רב,

אבקש לדעת האם הנתונים הבאים נכונים:

מי שמתפטרת ב״דין מפוטר״, למען טיפול בילוד:
1. זכאית לעשות כן עד 9 חודשים מיום הלידה (תקופת ההודעה המוקדמת כלולה בתוך חודשים אלה).
2. זכאית להחתים בביטוח לאומי *רק לאחר* 3 חודשים ממועד ההתפטרות.
3. תקופת ההחתמה הינה עד 5 חודשים.

האם נכון? יש עוד פרטים חשובים שצריך לזכור בעניין?

תודה רבה מראש.

התפטרות בדין מפוטר

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 23/10/17
לענין סעיף אחד נכון בהחלט. 
לענין סעיפים 2 ו-3 - תצטרכי לברר מול פורום ביטוח לאומי. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן