שאלות על דמי הבראה - פורום ביטוח לאומי

|

סטודנט ודמי אבטלה

דבי ברש 10/10/17
שלום רב
אני סטודנטית לתואר שני והחלטתי השנה להתפטר מעבודתי (בה עבדתי 7 שנים) לצורך "עבודה" כעוזרת מחקר. את השכר שלי אקבל בעצם דרך מלגה.
האם אני זכאית לקבל בנוסף דמי אבטלה?אם כן מה הפרוצדורה?ומה הזכויות הסוציאליות במצב כמו שלי?

שאלות על דמי הבראה - פורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 19/10/17


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן