כיצד יש לצרף חקיקה ופסיקה לכתב תביעה בבית הדין לעבודה?

|

האם יש לצרף לכתב תביעה חקיקה ופסיקה?

משה 22/06/17
שלום, האם עלי לצרף לכתב תביעה בבית הדין לעבודה גם את דברי החקיקה והפסיקה שאני מסתמך עליהם? או שרק בשלב ההוכחות?

צירוף חקיקה ופסיקה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 24/06/17
שלום רב
אין חובה לצרף לכתב התביעה פסיקה אלא רק במסגרת הסיכומים - אך עדיף לעשות זאת באם יש פסק דין מנחה כלשהו גם בשלב התביעה.
לגבי החקיקה- יש לציין בתביעה מכוח איזה סעיף חוק אתה תובע כדי להסביר מה עילת התביעה

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן