האם אני זכאי לדמי אבטלה אם הקמתי חברה עצמאית?

|

תשלום דמי אבטלה לשכיר שהקים חברה עצמאית

מאיר 16/06/17
שלום

לאחרונה עזבתי את מקום עבודתי וברשותי מכתב הפסקת עבודה בהסכמת שני הצדדים. 
החלטתי להקים חברת יחיד עצמאית שאמורה להתחיל לייצר הכנסות ( לא בהכרח רווחים) .
אני בעל המניות היחיד בחברה אך עדיין לא מוגדר כעובד בה (אין עובדים כרגע).

1.האם אני זכאי לדמי אבטלה עבור תקופת העבודה שלי כשכיר ?
2. במידה וכן, האם יש השפעה של גובה ההכנסות (לא רווחים) על הסכום שאקבל כדמי אבטלה ?

תודה !

פנה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 18/06/17


בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן