מה עושים שמקבלים דרישת חוב ממס הכנסה ?

|

חוב למס הכנסה -דחוף בבקשה

ענת 11/06/17
אבי קיבל דרישה מיידית לתשלום חוב משנת 1999 !!
על כל ששלוש שנים לא הגיש תיקון לדו"חות שנתיים שהגיש .
הוא שלח בפקס ,כנראה שלא קיבלו ,וכך זה פשוט נשכח .
פתאום הוא מקבל 185000 שקל חוב מיידי.לתשלום .
מה עכשיו ? מה עושים ? הוא בן 62 .לא עובד.אין מאיפה לשלם .
האם לגשת אליהם ? אין סיכוי שיוכל להחזיר זאת .
תודה רבה
ענת

מה עושים שמקבלים דרישת חוב ממס הכנסה ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 11/06/17
ענת שלום רב,
שאלתך לא ברורה. ממה נובע החיוב שאביך קיבל ?
הוא היה עצמאי ולא הגיש דוחות ? 
בכל מקרה, צריך לראות ממה ולמה נובע החוב.
מציע להיוועץ באיש מקצוע.
מקווה שסייעתי.
בהצלחה !

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן