פיטורי עובד בשנה ראשונה מחייבים שימוע?

|

פיטורים של מורה שנה ראשונה

חי לוי 23/05/17
שלום,

אבקש לדעת האם יש צורך לערוך למורה בשנת עבודתו הראשונה,שימוע לפני קבלת החלטה על פיטורים?

תודה

פיטורי עובד בשנה ראשונה מחייבים שימוע?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 23/05/17
חי שלום,
כן. יש צורך לערוך לעובד שימוע.
בנוסף, יש צורך לעיין בהסכמים הקיבוציים/חוקת העבודה החלים על מקום העבודה, כי ייתכן שיש למנות ועדה פריטטית שתטפל בנושא.

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן