האם אני זכאית לתשלום עבור יום עבודה שעבדתי דרך חברת כוח אדם?

|

תשלום יום עבודה

דלית 13/05/17
אני בת 48 ג+ 2 מחפשת עבודה.
עבדתי יום אחד דרך חב' כח אדם.
בגלל שגם העבודה לא התאימה לי וגם
בעיות עם ההסעות למקום העבודה המרוחק 
החלטתי לא להמשיך והודעתי בסוף היום לאחראית.
ב- 10.5 לא ראיתי את התשלום בחן בנק.
האם הם מחוייבים לשלם עבור יום עבודה ?


תשלום עבור יום עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 13/05/17
כן, בוודאי

בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן