הסכום שקיבלתי כפיצויים נכון?

|

פיצויי פיטורים

א.פ 10/05/17
שלום פוטרתי מהעבודה אחרי 55 חודשים , אני עובד שעתי 38 שקל כאשר אחוז המשרה משתנה בין 80 ל100 אעפי שאני עובד חודש מלא (עובד שעתי לפי 5 ימים בשבוע ) סכום הפיצויים שקיבלתי 12,500 בצ'ק  בנוסף יש לי פיצויים בקרן הפנסיה בסך 15000 , שאלתי היא לגבי גובה סכום הפיצויים בצ'ק האם הוא הגיוני?

הסכום שקיבלתי כפיצויים נכון?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 10/05/17
שלום,
במסגרת הפורום איננו עורכים חישובים פרטניים.
לשם כך עליך לפנות לקבלת ייעוץ פרטני.

לרשותך בכל שאלה נוספת, 

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן