האם תקין להקדים תשלום משכורת כך שיתקבל סכום נמוך יותר?

|

הקדמת תאריך תשלום משכורת

אלי כהן 21/12/16
שלום. במקום עבודתי משולמת המשכורת ב-9 לכל חודש. כעת רוצים להקדים את התשלום ל-1 בחודש ולכן יסגרו את המשכורת הקרובה ב-24 לחודש, והמשכורת שתשולם ב-1 לחודש העוקב תהיה רק עבור 24 יום (כלומר קטנה יותר). המשכורת חודש אחרי שתשולם ב-1 לחודש תהיה שוב עבור חודש מלא. נוצר מצב שתשלום אחד יהיה נמוך יותר. האם תקין?

הקדמת תאריך תשלום משכורת

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 21/12/16
אלי שלום,
אם ישלימו את יתרת הימים במשכורת העוקבת, נראה שאין בעיה.

לרשותך בכל שאלה נוספת,

בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן