אני עובד שעתי או חודשי?

|

הגדרת שכר חודשי/יומי/שעתי

עדי 30/11/16
שלום , 
אני עובד ניקיון בחברת ייצור , אני עובד כל יום משעה 6:30 בבור עד 19 אחרי צהריים , לפעמים אני עובד 5 ימים בשבוע ולפעמים 6 ימים בשבוע .
בתלוש השכר שלי רושמים לי תשלום חודשי שהוא קבוע בכל חודש בסך 4900 ש"ח , ותשלומים נוספים של תגמול שעות נוספות והורדת שעות היעדרות .
האם במקרה שלי אני נחשב לעובד חודשי או שעתי או יומי לעניין קבלת זכויות ?

אני עובד שעתי או חודשי?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 01/12/16
עדי שלום,
מה סיכמת עם המעסיק בתחילת עבודתך?
בכל אופן, אם המשכורת שלך משתנה בהתאם לשעות העבודה בפועל (בלי גמול השעות הנוספות) - אתה ככל הנראה עובד שעתי.
אם מדי חודש אתה מקבל את אותו השכר ורק רכיב גמול השעות הנוספות משתנה - אתה ככל הנראה עובד חודשי.

לרשותך בכל שאלה נוספת,


בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן