האם פיטורין לאחר חתימה על תקנה 14 משפיעים על זכאותי להשלמת פיצויים?

|

תקנה 14

קובי 18/07/16
האם במקרה בו אני חתום על תקנה 14 בחוזה אישי ופוטרתי אני לא זכאי להשלמת פיצויים?

סעיף 14 לחוק פ"פ

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 19/07/16
קובי בוקר טוב כוונתך לסעיף 14בלוק פ"פ. אז ככה עקרונית אם מעסיק שלך הפריש לך מהחודש הראשון לעבודה לפח 8.3% משכרך הקובע והנכון בכל חודש. הוא לא יהיה חייב בתשלום הפרשי פ"פ. אבל אם הוא לא הפריש מהיום הראשון, או לא לפי האחוזים האמורים או לא לפי שכרך הקובע לפיצויים - הוא כן יהיה חייב להשלים לך פ"פ. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן