מה קורה אם עובד טוען שאין לו קופת פנסיה אך מתבע הפרשות לאחר סיום העבודה?

|

פנסיה

אברהם 24/05/16
במידה ולעובד קיימת קופת פנסיה והוא מתחיל לעבוד במקום חדש הוא זכאי להפרשות החל מהיום הראשון (לאחר 3 חודשים רטרו...)

מה קורה במצב בו, המעסיק שואל את העובד אם יש לו קופה, העובד משיב שאין לו - אך לאחר שסיים לעבוד תבע חצי שנה של הפרשות לפנסיה?

תביעת עובד להפרשות פנסיוניות

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 24/05/16

אברהם שלום,

האחריות היא של העובד ליידע את המעסיק אם יש לו קופה או לא. במידה ואומר שאין, המעסיק מחוייב להפריש רק בתום 6 חודשים.

העובד אינו יכול לתבוע כי נזכר שבעצם כן היתה לו קופה.

לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן