כיצד יש לחשב פיצויים כאשר חלק מהסכומים בתלוש אינם אמיתיים?

|

חישוב פיצויים

מרינה ד' 29/02/16
שלום רב! עובדתי כמהנדסת בהרך 7 שנים, בזמן פיטורים  חושבו לי דמי פיצויים משכר יסוד. צירפתי את טופס 161 ותלוש משכורת האחרון. האם חישוב הוא נכון? חשוב לציין - רכב ואש''ל בתלוש הם לא סכומים עמיתיים, כי אין לי רכב בכלל.

חישוב פיצויים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 01/03/16


באם הרכב הוא הוצאה פיקטיבית- תשלום פיקטיבי אז סכומים אלה הם חלק משכרך לישוב פ"פ.  מדמי הבראה ואש"ל - אין רכיבים אלה מהווים חלק משכר יסוד לצורך חישוב פ"פ אלא באם הם פיקטיבים. 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן