האם מגיע לי חופש?

|

האם מגיע לי חופש

ליאת 09/02/16
שלום רב 

אני עובדת 5 ימים בשבוע ו5 שעות ביום המשכורת שלי על בסיס שעות לא לפי חודשי 

האם מגיע לי ימי חופשה וכמה ? 

האם מגיע לי חופש?

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 09/02/16
ליאת שלום,

עובד בשכר שעתי זכאי גם הוא לחופשה שנתית.

במידה ויחסי עובד-מעסיק נמשכו על פני שנה שלמה ועבדת לפחות 200 ימים במהלך השנה את זכאית למספר הימים הבא:

בשנה הראשונה עד הרביעית ל-14 יום ברוטו בשנה (10 ימים נטו).

בשנה החמישית מספר הימים עולה, בהתאם לחוק חופשה שנתית.



במידה ועבדת פחות מ-200 ימים בשנה את זכאית לחלק יחסי של החופשה. 



לרשותך בכל שאלה נוספת,



בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן