האם יש מניעה לנהל דיון על דמי לידה עם משרד השומה?

|

דמי לידה

אלין 29/03/15
צהריים טובים !

בהמשך לתגובה מה - 23/03/15 שעה 10:35 :

מבקשת לציין שהמעסיק דאז שלח המסמכים לביטוח הלאומי על סמך תאריך הלידה המשוער של הרופא 14/11/14 . 

המעסיק : חב' שטראוס מים בע"מ . 

כלומר ידי לא היתה במעל , והיה באפשרותי להתעכב אפילו עד שנה 14/11/15 כל שכן עד 01/15 ולהתקזז בנקודות הזיכוי שעומדות לרשותי לשנה זו כאבן שאין לה הופכין .

אציין ידוע לי שנישום יכול לבקש פריסה למס ל-6 שנים אחורה או קדימה לפי כידאיותו . 

אשר על כן , לא נראה שיש מניעה דווקא בדמי לידה לנהוג איפה ואיפה . 



אשמח לקבל תשובה משמחת .

תודה וחג אביב שמח ופורח .

דמי לידה

31/03/15
שלום, במקום לנהל דיון אקדמאי על הנושא עליך לפנות למשרד השומה , ולבדוק מה עמדתם.



החוק הוא כפי שכתבתי בפעם קודמת, מיסוי על בסיס מועד הקבלה.



פריסה לא רלוונטית בעניין דמי לידה,



חג שמח
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן