מה המס שצריך לשלם על מכירת מניות לפי סעיף 102 לתושב חוץ?

|

מיסוי לפי סעיף 102 לתושב חוץ

וורד 02/03/15
שלום, אני קיבלתי מניות לפי סעיף 102 לפקודת מס הכנסה כהטבה מעבודה בשנים 2009 ו-2008. אני הגרתי לקנדה עם משפחתי בסוף 2009. אני עובדת ובקנדה, בעלת בית, אין ברכושתי בארץ ישראל דירה ואני מבקרת שם בערך כ-10 ימים בשנה כדי לבקר משפחה. מ-10.2014 ביטוח לאומי ביטל את התושבות שלי בארץ ישראל.ברצוני למכור את המניות בשנה זו ,2015. איזה מס אני צריכה לשלם ? האם ניתן לא לשלם מס כלל בארץ ולשלם אותו בקנדה ? במס הכנסה אמרו לי שאני צריך לשלם 48% כי אני לא תושבת יותר. זה נראה לי מאוד מוזר, חשבתי כי אני פטורה מלשלם מס כשאני לא תושבת. אנא תעזרו !

להקצאת מניות לעובד שעזב את ישראל, יש הוראה ספציפית

עו"ד משה גבע מנהל 08/03/15
ההוראה הזו מחייבת לשלם על הרווח בהתאם למס השולי שלך. 48% זה המכסימום, וצריך לטפל מול מס-הכנסה בקבלת אחוז נמוך יותר שמתאים לנסיבות שלך. 

תשלום המס חייב להיות בישראל בהתאם לכללי הקצאת המניות. מציע להעזר ביעוץ וטיפול מקצועי בנושא זה. 

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן