מתי יש להגיש בקשה לפרוק שיתוף בנכס ירושה?

|

פרוק שיתוף בנכס ירושה

אבי 03/02/15
ישנו עיזבון בנכס מקרקעין , סה״כ הנכס 30 מר׳ ,חלק העיזבון 10 מר׳ , המיסתלק היה רווק במותו ,שניים מחזקים שני שליש מהנכס בזכויות , סה״כ 20מר׳
ושניים הגישו בקשה לצו ירושה , לקבלת חלקם בנכס המהווה 2.5 מר׳ , לכל אחד מהיורשים .סה״כ ארבעה יורשים על פי דין .
הבקשה לצו ירושה הוגשה בימים אלו . עי׳ השניים שאינם רשומים בנכס .
מתיי מגישים בקשה לפרוק שיתוף
והאים ישנו מס רכישה על החלק שנרכוש מהם , מאחר והנכס כולו היתקבל בצוואה , והחלק העזוב , בצו ירושה שהוגש כעת .
אודה על תשובתך .

פרוק שיתוף בנכס ירושה

עו"ד ענת קציר מנהלת 04/02/15
אבי שלום,



צר לי לא הבנתי את תיאור המקרה שבשאלתך.

נא הבהרתך.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן