ככלל, כאשר אחד מבני הזוג לא עובד יערך חישוב מאוחד

|

האם כזוג נקבל את כל נקודות הזיכוי

חכם קרא 23/01/15
כאשר  הבעל לא עובד

האישה נכה 100% עם הכנסה מעבודה  כ 90,000 ש"ח שנתי

ויש רווח הון של כ 20000 ש"ח



האם בדוח השנתי נקבל את כל ההנחה בנקודות זיכוי?

זה אומר 2 נקודות לבעל ולאישה 4.5נקודות לחודש



או יעשו כמו בדוח מאוחד פחות נקודות זיכוי?

ככלל, כאשר אחד מבני הזוג לא עובד יערך חישוב מאוחד

עו"ד משה גבע מנהל 26/01/15
כיוון שכל הכנסת האישה תהיה פטורה עקב הנכות, גם רווח ההון לא יגיע לחבות במס עקב ניצול נקודות הזיכוי.

הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן