האם ניתן להוציא חשבונית מס קבלה לאחר עסקת אשראי ב-10 תשלומים?

חשבונית מס

מאיר 21/08/14
שלוםשאלה בבקשה: האם אפשר להויצא חשבונית מס קבלה לאחר על עסקת אשראי גם אם ב 10 תשלומים? הבנתי שלא. צריך להמתין  כל תשלום בנפרד. כלומר כל תשלום שיורד מהאשראי  עליי להגיע ולקחת חשבונית מס.  אשמח למענה.



עוד שאלה בבקשה: נתתי צי"ק דחוי . ואני חייב חשבונית מס. האם החוק אומר שצריך להמתין עד לפרעון?



מה החוק אומר.

 תודה רבה

חוק מעמ

עו"ד סלי אילון מנהל 21/08/14
אם מדובר בשירות (ולא במכירה של טובין), מועד אירוע המס הוא בעת התשלום. כלומר - כאשר ניתנים הצ׳קים יש להוציא קבלה, ועם פירעון כל תשלום יש להוציא חשבונית על אותו צ׳ק שנפרע. 

כנ״ל לגבי הצ׳ק הדחוי שנתת. 

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן