איך עובד תיאום מס לעובד שכיר עם שתי עבודות והאם יש פטור ממס?

|

תיאום מס לעובד שכיר

דדדדד 31/07/14
שלום רב!

אם אדם שעובד בעבודה אחת במשך 3 שנים  מרוויח בערך 3200 ש"ח ברוטו התחיל לעבוד בסוף החודש הזה בעוד עבודה זמנית לחצי שנה , שיכניס ממנה בערך 2200 ש"ח מה עליו לעשות לגבי מס הכנסה? האם זה נכון שהפטור ממס הוא עד משכורת של 5500?



תודה רבה מראש

שאלה נוספת

דדדדד 31/07/14
כמו כן לא מובן לי למה צריך לעשות תיאום מס אם זה יוצא פחות ממה שצריך (אם זה אכן הסכום הנכון שפטורים בו ממס ) האם זה כי המחשב יודע רק לחשב על משכורת אחת ממעסיק אחד ולא על כמה משכורות ממעסיקים שונים?



באתר של רשות המיסים יש טופס של תיאום שנתי -זה בכלל לא ברור מה צריך למלא שם למי צריך לפנות?



תודה רבה מראש



תודה רבה מראש
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן