איך אפשר להתמודד עם בעיות במזונות שמשולמים באיחור על ידי המעסיק?

|

מזונות באיחרו

גילה 24/02/14
בחצי שנה האחרונה המעסיק (עיריה) של הגרוש שלי מעביר להוצל"פ את המזונות באיחור רב. לפי פסק דין אני אמורה לקבל מזונות כל 5 לחודש. כבר כמה שנים שהכסף עובר לחשבון שלי רק בסביבות ה-20 לחודש ובחצי שנה האחרונה יש המון בעיות, לפעמים הכסף לא נכנס חודש אחד בכלל או בסביבות 25-26 לחודש.

המצב קשה ואין לי איך לגמור את החודש. פניתי להוצלפ והם אמרו שהם מעבירים אחרי שהמעסיק מעביר אליהם.

מה אני יכולה לעשות?

מזונות שמשולמים באיחור

עו"ד תומר שזר מנהל 26/02/14
העירייה לא מעבירה את המזונות, היא מעבירה את סכום העיקול המותר על פי חוק.

אם העירייה לא פועלת כשורה, אפשר לבקש לזמנה לחקירת צד ג' ולבדוק .

אם אין פיגורים... לא בטוח שזה יהיה אפקטיבי.

תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן