האם אצטרך לשלם דמי היתר נוספים בעקבות שינוי התב"ע לבית שלי?

|

דמי היתר

פוקס אריה 27/01/14
 7יש לי בית בודד על דונם הגשתי בקשה לשינוי תב"ע ובמקום  7יחידות אישרו לי לבנות 16 יחידות ב 8 קומות האם בנוסף להיטל ההשבחה שאשלם לעיריה  אצטרך לשלם דמי היתר למינהל עקב שינוי התב"ע בנוסף לדמי ההיתר עבור 7 הדירות שהיה אפשר לבנות על המגרש לפני שינוי התב"ע

תוספת דמי היתר למנהל בגין שינוי תב"ע

עו"ד ענת קציר מנהלת 28/01/14
אריה שלום,



לטעמי תידרש לשלם דמי היתר נוספים.

יש לפנות למנהל לבדוק את העניין.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן