האם אדם עם 18.5% בנכס ישלם היטל השבחה רק על חלקו?

תשלום היטל השבחה

מורנה 21/11/13
לאדם ישנו 18.5% בנכס

מקרקעין. אותו אדם מתכוון למכור את

הנכס לצד ג'. במקרה בו יחול היטל השבחה

האם יחול עליו היטל השבחה לפי חלקו היחסי, דהינו 8.5% בלבד רק על החלק הנמכר

או המוכר שרוצה למכור את חלקו צריך לשלם את מלוא התמורה בגין ההשבחה?????????

אודה לתשובתכם.

היטל השבחה

עו"ד סלי אילון מנהל 22/11/13
הפורום לא עוסק בהטלי השבחה. 

יחד עם זאת, למיטב ידיעתי הוא ישלם רק על חלקו בנכס, ולא על כל הנכס. 

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן