האם ניכוי דמי אוכל משכר העבודה חוקי ללא הסכמה מראש?

ניכוי דמי אוכל משכר העבודה

פלוני 17/09/13
שלום אני עבדתי דרך חברת כח אדם וניכו לי מהשכר דמי אוכל בכל יום אשר באמת אכלתי בחדר אוכל , בהסכם העבודה לא נתתי את הסכמתי לניכוי זה וגם לא נכתב שינכו לי דמי אוכל , האם זה חוקי מה שעשו לי והאם ניתן לבקש חזרה את דמי האוכל שניכו לי ?

פנה לפורום דיני עבודה

עו"ד משה שרגא מנהל 20/09/13
באופן כללי לא ברורה הטרוניה שאתה מעלה.

קח בחשבון כי קשה יהיה לגלות אמפטיה כלפיה.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן