האם ניתן להעביר זיכוי לפנסיה לבן הזוג או לקזז לשנה הבאה?

|

הפרשות לפנסיה לפי סעיף 45א' – 35%

אלין 10/08/13
בוקר טוב !



לאחר לידת בני יצאתי לחופשת לידה ולאחריה לחל"ת , נוספה לי נקודת זיכוי עקב הלידה ולכן קיבלתי החזר של כל תשלומי המס לשנת 2012 . ושאלתי :

הפרישו משכרי  סך 4.230 ש"ח עבור חלק פנסית עובד שיש עליה זיכוי  35% מס ואין באפשרותי לנצלם , (כי לא נותר מס לקיזוז ) .

האם ניתן להעביר קיזוז זה  לבן הזוג למרות שגם לא הפרישו לפנסיה משכרו  , אלא שנותר לו מס לקיזוז , לחילופין האם קיימת אפשרות לקזז את סך הזיכוי המגיע לשנה הבאה ?



אשמח לקבל תשובה .



תודה ויום טוב !

45א

אייל מנדלאוי 11/08/13
ניתן להעביר את הזיכוי לבן הזוג בתנאים מסוימים ( לא ניתן שכתוצאה מכך הוא ייהפך לעמית מוטב)

לא ניתן להעביר זיכוי לשנים הבאות

כל שנת מס עומדת בפני עצמה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן