האם כדאי לבקש להישפט לאחר קבלת קנס על עקיפה בשולי הכביש?

|

נתפסתי נוסעת בשולי הכביש

דיקלה 06/05/10
בכביש שבו היה פקק עקפתי בשולי הכביש 3 מכוניות כדי להגיע לכביש שפונים בן שמאלה נתפסתי ע"י שוטר וקיבלתי קנס של 750 ש"ח + 2 נקודות האם כדיי לי לבקש להישפט?

תלוי

עו"ד נועה חקלאי 06/05/10
מדוע את רוצה להישפט? את מודה בעצמך שבצעת את העבירה. בדרך כלל מבקשים להישפט אם לא מודים באשמה, אם חושבים שהשוטר טעה...
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן