האם מותר לנהוג בזמן ערעור על גזר דין שלילה?

|

נהיגה בזמן ערעור על גזר דין

ברק 13/09/09
שלום, הגשתי בקשה לערעור על גזר דין שלילה, בגין נהיגה במהירות מופרזת, האם מותר לי לנוהג עד הדיון בערערו ?

הגשת ערעור לא מעכבת אוטומטית את הפסילה

עו"ד אילון אורון מנהל 14/09/09
יש להגיש בקשה לעיכוב ביצוע לביהמ"ש המחוזי.
בברכה
עו"ד אורון
מנהל פורום תעבורה

התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן