האם נקודות שניתנו לפני שנתיים נמחקות לאחר שחלפו שנתיים ללא עבירות נוספות?

|

נקודות

סמיון 28/07/09
שלום.לפני שנתיים קיבלתי 10 נקודות אין יותר עבירות עם זה נמחק או מתפס אחרי שנתיים.תודה

מחיקת נקודות

עו"ד אילון אורון מנהל 28/07/09
אם אין לחובתך נקודות קודמות, וחלפו שנתיים, הנקודות תמחקנה.

בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל פורום תעבורה.

התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי

דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב-יפו

053-7104685

info@oron-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן