האם אי תשלום ימי מחלה לפי טופס רפואי נחשב להלנת שכר?

|

תשלום דמי מחלה

ee1156 10/08/12
שלום לעורכי הדין.האם אי תשלום ימי המחלה לפי טופס רפואי נכללים בהלנת שכר?תוך כמה שנים ניתן להגיש תביעה מתאריך הטופס הרפואי לקבלת התשלום?תודהאפרים

דמי מחלה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 11/08/12
ככל ויש לזכותך ימי מחלה בזכות והודעת למעסיק במועד על ימי המחלה והעברת לו את האישור אז אכן חובתו לשלם וככל ולא עושה כן מדובר בהלנת שכר ניתן לתבוע עד 7 שנים

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן