האם אתה זכאי להשלמת תשלום מהמעסיק בגין הפרשות לקרן פנסיה?

|

זכאות לתנאטים סוציאלים

מור 01/08/12
הופרש לי לקרן פנסיה לאחר חצי שנה, למרות שהייתה לי קרן פסיה קיימת ממעסיק קודם, אך הייתה במצב סילוק.
האם אני זכאי להשלמה של תשלום ע"י המעסיק בגין 6 חודשים?

מה הזכאות לקרן פנסיה

עו"ד אחז אגם 01/08/12
מור שלום,אם הייתה לך קופה קיימת, המעביד היה חייב להפריש לה לאחר שלושה חודשים רטרואקטיבית.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן