האם מועד התחלת תשלום הפנסיה לאחר חצי שנה הוא תקין?

|

פנסיה

לירון 31/07/12
התחלתי לעבוד בחברה מסויימת ב 8.10.10 עד היום, שמתי לב כי רק לאחר חצי שנה התחילו לשלם לי פנסיה, כלומר ב 2.11.11, האם זה תקין או שמועד הפרשת הפנסיה ע"פ חוק אמור להיות לאחר זמן קצר יותר? תודה

מתי מועד התחלת תשלום פנסיה

עו"ד אחז אגם 31/07/12
לירון שלום,המועד להתחלת תשלום פנסיה הוא אכן לאחר 6 חודשים, אלא אם הייתה כבר קופת פנסיה קיימת ואז המועד הוא שלושה חודשים ומשלמים גם רטרואקטיבית.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן