האם ותק של מעל 30 שנה במשרד החינוך משפיע על עליית השכר?

|

ותק בעבודה

איילת 11/07/12
דודתי עובדת כ-30 שנה דרך משרד החינוך, ונאמר לה כי אחרי 30 שנה הותק הנוסף לא אמור להביא לעלייה במשכורת. האם זה כך?

ותק של מעל ל-30 שנה

עו"ד אחז אגם 11/07/12
איילת שלום,בהסכם הקיבוצי של המורים יש מדרגות ותק לצורך השכר, ועל כן, אין מדרגה מעל 30 שנה.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן