ממתי מתחילים לחשב את תשלום ההבראה לעובד שעובד דרך כוח אדם?

|

תשלום של ההבראה, ממתי?

צביקי 02/07/12
עובד שעובד דרך כוח אדם 9 חודשים ולאחר מכן נקלט לחברה ועובד שם כשנה וחצי,
ממתי מחשבים לו את התשלום של ההבראה ?
תודה

חוק עובדי כוח אדם

עו"ד אחז אגם 03/07/12
צביקי שלום, במקרים שכאלו יש למעשה רציפות בעבודה ועל כן, תקופת הספירה לעניין ההבראה מתחילה עם תחילת העבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן