לפי איזה הוראה לנהוג - הוראת חוק או חוזה ?

|

הודעה על התפטרות

יאיר 16/04/12
אני עובד באבטחה מזה 8 חודשים וחתמתי בחוזה אחיד שאני מחוייב להודיע 30 יום לפני עזיבה. החוק מחייב אותי רק 8 ימים מראש יום לכל חודש. האם אני מחוייב לחוזה או לחוק? בתודה מראש...

לפי איזה הוראה לנהוג - הוראת חוק או חוזה ?

יוסי אפשטיין, עו"ד 16/04/12
לעניות דעתי במקרה המתואר על ידך עליך לנהוג בהתאם להוראת החוזה וזאת משום שלדעתי הוראת החוק ניתנת להתניה ולא נראה כי הינה תנאי מקפח בהיות החוזה, לדבריך, אחיד.

משהסכמת להתניה - הינך מחוייב לכבדה.

יחד עם זאת, יש לבחון ספציפית גם את החוזה על מנת להסיק זאת באופן מוחלט.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן