מה החוק אומר לגבי הפרשה לפנסיה לעובדת שהועסקה בין מרץ לספטמבר 2008?

|

הפרשה לפנסיה

אמיר 27/02/12
העסקתי עובדת מ-1.3.2008 ועד 15.9.2008 ולא הפרשתי לה פנסיה , וכעת היא תובעת הפרשה לפנסיה עבור התקופה הזו . יש לי 7 עובדים. ישנה הרחבה משנת 2006 והרחבה משנת 2008 איזו מהן תופסת במקרה שלי ומה החוק אומר?בתודה , אמיר

פנסיה חובה

עו"ד עדי פריאנטי 28/02/12
הייתי שמחה לדעת בחוזר באיזה תחום ענפי העסק שלכם על מנת לכוון אותכם לצווי הרחבה מדוייקים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן