פני לפורום מיסים

|

תושב באר שבע ועובד בתל אביב

דבי 09/02/12
שלום רב!
תושב באר שבע ועובד בתל אביב, זכאי להנחת ישובי דרום-12%?

פני לפורום מיסים

עו"ד שי בן נתן 09/02/12
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן