גיוס לצהל- דיני עבודה

|

פיצויים עקב גיוס

מידד 26/01/12
אני מעסיק כבר מעל לשנה עובדת שכיום היא בת 18 ומתגייסת לצבא ולכן עוזבת את העבודה. האם אני מחויב לשלם לה פיצויים למרות שלא פוטרה?

גיוס לצהל- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 26/01/12
כן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן