האם ההפרשה לפיצויים בביטוח מנהלים חייבת על פי חוק ומה אחוז ההפרשה?

|

הפרשה לפיצויים בביטוח מנהלים

נעמי 30/11/09
שלום ליועצים,
השבוע שמתי לב כי בפירוט התנועות שאני מקבלת מחברת הביטוח בה מתנהל ביטוח המנהלים שלי ע"י המעסיק - בדיווחים קודמים עמודת הפיצויים ריקה לחלוטין וברבעון האחרון הפריש לי המעסיק כ1.4% ממשכורת הברוטו.
האם ההפרשה לפיצויים בתוך ביטוח המנהלים חייבת על פי חוק? מהו אחוז ההפרשה שעל המעביד להפריש?

הפרשה לפיצויים בביטוח מנהלים- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 30/11/09
ההפרשה היא בהתאם להוראות צו ההרחבה בעניין הפנסיה. אחוז ההפרשה תלוי בזמן עבודתך ובביטוח המנהלים שהיה לך טרם תחילת העבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן