לפנות למעסיק, חובת תשלום הפיצויים עליו.

|

זמן מתן פיצוים מחברות הביטוח

אורן 29/09/09
החברה בא עבדתי נמכרה ואני צריך לקבל אתה הפיצוים מחברת הביטוח .עברו כבר 30יום מיום קבלת מכתב הפיטורים מה עליי לעשות?ותוך כמה זמן אני צריך לקבל את הכסף ?

לפנות למעסיק, חובת תשלום הפיצויים עליו.

עו"ד רענן קריב מנהל 29/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן