תשלום רגיל

|

יציאת החג

דנה 23/09/09
שלום רב,
במקום עבודתי בחג משלמים 200% בחג. במצב בו החג יוצא למשל ב-17:15 והמשמרת שלי מסתיימת ב17:30 ,עפ"י החוק מה קורה מבחינת התשלום בזמן הזה שבין 17:15 ל17:30-האם הוא לפי תשלום רגיל או לפי 200% ???
תודה רבה

תשלום רגיל

עו"ד רענן קריב מנהל 24/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן