האם יש חובה לשלם יותר עבור שעות עבודה במשמרת לילה?

|

רק הבהרה בבקשה

יואל 03/09/09
העניין הוא שאני עובד חברת כח אדם ואני לא זוכר את ההסכם שחתמתי עליו עימם. האם יש חובה לשלם 125% עבור כל שעה שהיא בין נחשבת כשעת לילה ( בין השעות 22:00 ועד 06:00) ?? כי אני הבנתי שעפ"י החוק ההבדל היחידי בין משמרת לילה למשמרת אחרת היא שבעבור משמרת לילה מתחילים לחשב את השעות הנוספות מהשעה ה-7 .

אז האם כוונתך היא במידה ואני מרוויח 140% עבור שעות העבודה של עד 06:00 אז אני לא זכאי גם לקבל בנוסף שעות נוספות החל מהשעה השביעית לעבודתי ??

והאם שונה הייתה תשובתך במידה והיה לי הסכם עימם הקובע כי בגין משמרת לילה אני מקבל 140% על כל שעה ??

משמרת לילה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/09/09
הבנת נכון. אין כל חובה לשלם יותר עבור שעת לילה אלא השעות הנוספות נחשבות לאחר 7 שעות.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן