לא, אין, ולא יהיה.

|

פיצויי פיטורין

shiri30s 01/09/09
סיפרו לי שיש חוק חדש שגם אם העובד מתפטר מיוזמתו, מגיע לו לקבל את הפיצויים. (החבר שלי עובד מעל 4 שנים)
האם באמת יש חוק כזה?
והאם הוא נכנס לתוקף?

לא, אין, ולא יהיה.

עו"ד רענן קריב מנהל 01/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן