זכאות לפיצויים בהתפטרות- דיני עבודה

|

זכאות לפיצויי פיטורין במקרה של התפטרות

אלי 27/08/09
האם אני זכאי לפיצויי פיטורין אם התפטרתי אחרי שנתיים ו 10 חודשים מיוזמתי ? אם כן כמה ?
יש לציין שהמעביד מפריש את הפיצויים לטובת קרן הפנסיה שלי.

זכאות לפיצויים בהתפטרות- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 27/08/09
לא. אלא אם יש הסכם אחר בינכם.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן